Locatietraining (trainen op locatie)
Coördinatie bij incidenten
Hoe werk je samen als er alarm wordt geslagen en als er een heftig incident blijkt te zijn. Wie doet wat? Wie spreekt de agressor aan, wie heeft de coördinatie, wie waarschuwt eventueel de politie en wie zorgt er voor de veiligheid van aanwezige klanten en kinderen? Deze training is gericht op veiligheid, samenwerking, communicatie en coördinatie bij incidenten.Onze deelnemers:
"Een manager: "We hadden eerst geen idee wat er van ons verwacht werd als iemand de alarmknop in de spreekkamer in zou drukken, na de training is er veel meer duidelijk geworden."Een gedragsdeskundige: "Ik begrijp nu dat er meer bij komt kijken dan met z'n allen achter elkaar aan naar beneden hollen als een klant door het lint gaat."
Voor wie?
Deze training is gericht op de managers, receptionisten of een team binnen een zorg- of welzijnsinstelling die bij escalerende situaties op locatie in actie komen. De training is ook zeer zinvol bij het in gebruik nemen van nieuwe accommodaties, nieuwe alarmsystemen en aangepaste veiligheidsprotocollen. De training wordt afgestemd op het leer- en opleidingsniveau van de deelnemers.Wij zijn gevestigd in Amsterdam en voeren deze training uit op locatie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht maar ook buiten de Randstad in heel Nederland (en op aanvraag ook daarbuiten).
Duur
De totale looptijd van dit traject is 2 maanden. De training bestaat uit een oriënterend gesprek, een inventarisatiefase, twee dagen training van 10.00 tot 17.00 uur in-company, op locatie, waarvan drie dagdelen met trainingsacteur. Tijdens de praktijksimulaties wordt gewerkt met filmopname als leermiddel. Het traject wordt afgesloten met een schriftelijke evaluatie en een terugkoppelingsgesprek met de opdrachtgever.Meer informatie? Of vraag een vrijblijvende offerte aan
Resultaat
De training is gericht op samenwerking, coördinatie en bewustzijn van veiligheid. De volgende competenties zijn vergroot:- Inschatten
- Samenwerken
- Coördineren
- Communiceren
Deelnemers dienen over de volgende basisvaardigheden te beschikken:
- Conflicthantering
- Deëscaleren
Accreditatie door Registerplein en SKJ. CRKBO geregistreerd
Meer informatie? Of vraag een maatwerk offerte aan.
Je kunt ons ook bellen voor meer informatie: 020-4710658
vervolg:
Stress en Timemanagement
“Balans” teamtrainingen
Teambuilding & Teamdynamiek
“Cooking teams”
Overige trainingen op aanvraag:
Slechtnieuwsgesprekken voerenCommunicatietraining
Eerste opvang gesprekken voeren
Opleidingstrajecten voor vertrouwenspersonen
“Hour of power” Martial Arts principes in organisaties
Omgaan met telefonische agressie
Omgaan met agressie voor receptionisten
Omgaan met lastig gedrag