Training servicegerichte communicatie
Klantvriendelijkheid en professioneel communiceren
Deze training is gericht op het vergroten van persoonlijke vaardigheden in het omgaan en communiceren met de klant. De nadruk ligt op contact maken, het snel op tafel krijgen van de (hulp) vraag en op correcte wijze doorverwijzen of een afspraak maken. Ook op respectvolle wijze grenzen stellen en handhaven hoort bij de inhoud van deze training.Een van onze deelnemers:
"Na de training heb ik een beter idee van wat klantvriendelijkheid betekent. Het gaat om ècht contact maken, de juiste vragen stellen en ook soms grenzen stellen aan lastig of ontoelaatbaar gedrag. Vooral ook als andere klanten daar last van kunnen hebben is dat belangrijk. Ik had er nooit zo bij stilgestaan dat dat ook voor de organisatie een betere uitstraling geeft."Voor wie?
Deze training is voor medewerkers met een klantgerichte functie zoals in de zorg, het onderwijs, welzijn of het maatschappelijk werk.Niveau van de training MBO of HBO niveau training of kan afgestemd worden op de specifieke doelgroep.
Wij zijn gevestigd in Amsterdam en voeren trainingen uit in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht maar ook buiten de Randstad in heel Nederland (en op aanvraag ook daarbuiten).
Duur
De totale looptijd van dit traject is 2 maanden. De training bestaat uit een oriënterend gesprek, een inventarisatiefase, twee dagen training van 10.00 tot 17.00 uur op locatie, waarvan drie dagdelen met trainingsacteur. Het traject wordt afgesloten met een terugkoppelingsgesprek.Meer informatie? Of vraag een vrijblijvende offerte aan
Resultaat
De mentale weerbaarheid van medewerkers is vergroot en de volgende competenties worden versterkt:- Inschatten
- Preventief handelen
- Klantvriendelijkheid
- Contact maken
- Oplossingsgericht werken
Gemiddelde beoordeling: 8,7
Meer informatie? Of vraag een maatwerk offerte aan.
Je kunt ons ook bellen voor meer informatie: 020-4710658
© KsH training - disclaimer - contact - sitemap